ZICHTBARE BELANGENBEHARTIGING Om onze positie als belangenbehartiger te versterken en meer mensen geraakt door kanker aan ons te binden, is zichtbaarheid van belang. Via een aangescherpte communicatiestrategie hebben we onze stem 2014 zichtbaar sterker naar buiten kunnen brengen. Zo zetten we leven met kanker op de (publieke en politieke) agenda. Een sterke positie door zichtbare belangenbehartiging In 2014 is de kankerpatiëntenbeweging door een mix van media onder de aandacht gebracht van zowel het grote publiek als onze samenwerkingspartners. Via sociale media, de website, het Ledenbericht, het patiëntenpanel Doneer je ervaring, het digitale magazine Jij en media-optredens bij radio en tv was de stem van de kankerpatiënt te horen en zien. Aandacht in de (sociale) media • aantal volgers op Twitter naar 2562 • 2300 abonnees digitaal magazine Jij Het aantal likes op Facebook kende in de eerste helft van 2014 een groei van bijna 30%. Met de naamswijziging halverwege het jaar is Levenmetkanker overgegaan naar een nieuwe Facebookpagina. Nog niet alle ‘oude’ volgers hebben ons opnieuw weten te vinden. Pagina 55

Pagina 57

Heeft u een reclamefolder, digitaal bladeren of digi maandbladen? Gebruik Online Touch: whitepaper van papier naar digitaal converteren.

Jaarverslag 2014 Levenmetkanker Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication