Om onze positie als belangenbehartiger te versterken en meer mensen geraakt door kanker aan ons te binden, is zichtbaarheid van belang. Via een aangescherpte communicatiestrategie hebben we onze stem 2013 zichtbaar sterker naar buiten kunnen brengen. DOELEN BEHAALD JA/NEE 100 vermeldingen in de pers 30 presentaties op congressen en symposia 2500 volgers op Twitter 500 deelnemers aan polls ZICHTBAARHEID In 2013 is de kankerpatiëntenbeweging door een mix van media onder de aandacht gebracht van zowel het grote publiek als onze samenwerkingspartners. Via sociale media, de website, het Ledenbericht, het digitale magazine Jij en media-optredens bij radio en tv was de stem van de kankerpatiënt vaak te horen en zien. Bij KWF Kankerbestrijding is een projectaanvraag ingediend (en goedgekeurd) onder de noemer ‘Doneer je ervaring’. Dit project gaat in 2014 van start en roept (ex-)kankerpatiënten op hun ervaring te delen met de kankerpatiëntenbeweging zodat we onze belangenbehartiging verder kunnen versterken. 0 NFK-jaarverslag 2013 Pagina 48

Pagina 50

Heeft u een archief, digibrochure of web publicaties? Gebruik Online Touch: club blad digitaal zetten.

jaarbericht_verslag Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication