Resultaten zichtbaarheid • aantal volgers op Twitter naar 3078 • 2000 abonnees digitaal magazine Jij • 464 deelnemers aan diverse polls op nfk.nl MEDIA-AANDACHT Vanaf begin 2013 hebben we sterk ingezet op het vergroten van onze zichtbaarheid en zijn we het debat in de publieke arena vaak aangegaan. Door alerter en scherper te reageren op actualiteiten, actief deel te nemen aan discussies op nieuwssites zoals Skipr of via Twitter en de kwaliteit van onze persberichten op een hoger plan te brengen, zijn we er in geslaagd beter zichtbaar en vindbaar te worden. Een sterke positie door zichtbare belangenbehartiging Deze vergrootte media-alertheid en het in toenemende mate zien en benutten van kansen voor zichtbaarheid hebben in 2013 hun vruchten afgeworpen. Er is een sterke toename in het aantal perscontacten en wij worden wekelijks benaderd door de landelijke pers om te reageren 21 Pagina 49

Pagina 51

Heeft u een clubblad, digi-magazine of digitale brochures? Gebruik Online Touch: reclamefolder bladerbaar maken.

jaarbericht_verslag Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication